The new gold standard : 5 leadership principles for creating a legendary customer experience curtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company /
Michelli, Joseph A. 1960-,
The new gold standard : 5 leadership principles for creating a legendary customer experience curtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company / Joseph A. Michelli. - New York : Mc Graw Hill, 2008. - 284 páginas. - Brilliance Audio on compact disc .
Incluye índice.
Texto en inglés.
9780071548335 0071548335
Ritz Carlton Hotel
Hoteles
Liderazgo
Calidad total
Éxito en los negocios
Administración
Turismo
796.5275 / N
The new gold standard : 5 leadership principles for creating a legendary customer experience curtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company / Joseph A. Michelli. - New York : Mc Graw Hill, 2008. - 284 páginas. - Brilliance Audio on compact disc .
Incluye índice.
Texto en inglés.
9780071548335 0071548335
Ritz Carlton Hotel
Hoteles
Liderazgo
Calidad total
Éxito en los negocios
Administración
Turismo
796.5275 / N