Normal view MARC view ISBD view

El marketing según Kotler : cómo crear, ganar y dominar los mercados Philip Kotler ; traducción de Federico Villegas.

By: Kotler, Philip, 1931- [autor].
Contributor(s): Villegas, Federico [traductor].
Series: Paidós Empresa ; 67.Publisher: Barcelona : Paidós, 1999Description: 310 páginas.Content type: texto Media type: sin mediación Carrier type: volumenISBN: 8449307546.Subject(s): Empresas | Marketing | Comercio electrónico | Administración de empresas | Ciencias administrativasDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode Item holds
Libro Biblioteca F. MacGregor
Paso de los Andes
General 658.8 K77M1 (Browse shelf) Available 064024
Total holds: 0

Incluye apéndices e índices

Incluye referencias bibliográficas.

Titulo original: Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

 

Universidad Antonio Ruiz de Montoya. Av. Paso de los Andes 970, Pueblo Libre-Lima, Perú. (+511) 719-5990 (201) biblioteca@uarm.pe