Biblioteca MacGregor, SJ

Gestión de la calidad empresarial calidad en los servicios y atención al cliente. Calidad total José Antonio Perez Fdez. de Velasco.

By: Pérez Fernández de Velasco, José AntonioLanguage: Spanish Series: Cultura Empresarial e InnovaciónPublication details: Madrid ESIC 1994Description: 264 páginas ilustraciones, gráficos, diagramasISBN: 8473561023Subject(s): Relaciones con el cliente | Calidad empresarial | Control de calidad | Servicios | Administración de empresas | Ciencias administrativasDDC classification: 658.562
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Biblioteca F. MacGregor
Paso de los Andes
General 658.562 P45 (Browse shelf (Opens below)) Available 087192
Libro Biblioteca F. MacGregor
Paso de los Andes
General 658.562 P45 (Browse shelf (Opens below)) ej.2 Available 087193
Libro Biblioteca F. MacGregor
Paso de los Andes
General 658.562 P45 (Browse shelf (Opens below)) ej.3 Available 087194
Total holds: 0

Bibliografía: páginas 263-264.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Share

 

Universidad Antonio Ruiz de Montoya. Av. Paso de los Andes 970, Pueblo Libre-Lima, Perú. (+511) 719-5990 (201) biblioteca@uarm.pe