Biblioteca MacGregor, SJ

Marketing estratégico Roger J. Best ; traducción de Dionisio Cámara Ibáñez.

By: Best, Roger JLanguage: Spanish Original language: English Publication details: Madrid Pearson Educación 2007Edition: cuarta ediciónDescription: 509 páginas ilustraciones, diagramas, gráficosISBN: 9788483223420Contained works: Cámara Ibáñez, Dionisio [traductor]Subject(s): Investigación de mercado | Planificación estratégica | Administración de empresas | MarketingDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro Biblioteca F. MacGregor
Paso de los Andes
General 658.8 B39 (Browse shelf (Opens below)) Available 087350
Libro Biblioteca F. MacGregor
Paso de los Andes
General 658.8 B39 (Browse shelf (Opens below)) ej.2 Available 087351
Libro Biblioteca F. MacGregor
Paso de los Andes
General 658.8 B39 (Browse shelf (Opens below)) ej.3 Available 087352
Total holds: 0

Incluye índice.

Título original : Market-Based Management.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Share

 

Universidad Antonio Ruiz de Montoya. Av. Paso de los Andes 970, Pueblo Libre-Lima, Perú. (+511) 719-5990 (201) biblioteca@uarm.pe